Saturday, May 9, 2009

pagi itu.

pagi itu,seperti biasa aku bangun.tengok burung enggang terbang megah mengibarkan sayap yang tersusun rapi di tepi walaupun tampak sipi-sipi nak jatuh ke bumi.melintas depan gua bertentangan dengan rumah pink aku.serius rumah ku warna pink.
awan nimbus menghembus angin tembus ke setiap otot aku.masa tu jam casio putih aku menunjukkan angka 08:46.nak mandi pon tiada selera.
tapi aku rasa aku perlu mandi.seperti biasa kena dengar irama dan lagu 'Yoshimi Battle The Pink Robots' sebelum baca doa masuk tandas.

rasa-rasanya tiada motif cerita di atas.tapi untuk menggambarkan hidup aku sekarang ini.sebelum start kereta,aku perlu cari handset aku.dan aku yakin aku akan jumpa sebab boleh miskol.tapi miskol pon tak dapat.mungkin bateri dah k.o.coz da lama tak cas.pergi mampos.yang penting mp3 aku ada dalam kereta.
kereta aku itu seakan-akan kepala otak aku.bentuknya tak seperti kereta.sebab aku design kereta aku sendiri dengan melanggar dan dilanggar.(bukan aku yang buat).

mula-mula aku kena kejutkan member aku.mungkin diorang tidur lagi.lepas ni terpulang untuk buat apa.tidak dapat kepastian lagi.

No comments: