Tuesday, July 28, 2009

bila si hidung tinggi mengamuk.

pertama sekali.aku minta maaf jika ada yang terasa sebab aku cakap hidung tinggi.
kedua sekali.aku benci selsema.wabak babi berhingus ini.

hidung tinggi ni bukan manusia.
tapi mereka yang berhingus,kita yang merana.aku tidak.tetapi diselubungi rasa takut.

nak dijadikan satu cerita, si hidung tinggi itu berjalan2 tepi kubur.(area kawasan ini ada kubur).tegur pun xjawab.aku baling dengan kayu,batu dan sebagainya pon tiada respon.

aku tahu si hidung tinggi itu just lalu sahaja.tapi sekurang2nya tegur la.dan yang paling teruk...sepanjang laluan penuh dengan kesan tinggalannya.sehingga kami terpaksa memakai topeng...


satu je aku nak pesan.tolonglah pergi main jauh-jauh.korang tak layak main-main kat sini.bukan korang punyer playground.blah.jangan kacau hidup kami.



(si hidung tinggi ialah wabak babi berhingus.sebagai pelakon utama.)

4 comments:

mukrimania said...

aku agak dah tun...

mg sehat?

TUN said...

demam jugok.

mimie said...

deme jugok. bahayo tuh. cuti2

TUN said...

mano buleh coti.sebab sehat doh.haha