Monday, March 31, 2008

hyper dan ketidaknormalan

dah rapat sebenarnya tarikh keramat penghujung sem.kehidupan aku semakin hari semakin tak normal.tidur menjangkau waktu biasa.begitu juga dengan mamat serumah aku.blank kepala otak.actually, bukan itu kehendak kita.namun sikap obsesi diri yang terkawal.nafsu la katakan.

kadang-kadang ada hyper.hyper yang aku maksudkan banyak jenis.ketidaknormalan pun ada gak.sket-sket.serius.dari lepak tepi pantai waktu mlm dengan ADUN(bukan nama sebenar) hinggalah meng'online'kan diri dengan merapu di myspace dan friendster.merapu je sume tuh.(padahal ushar2 awek.biasala,bujang.).

sikap hyper dan ketidaknormalan muncul sejak manusia belum bertamadun lagi kot.da cuba hidop normal.tp xleh.

arini bangun lewat lagi.lecturer kunci pintu.da nak final.kelas xpernah awal.memang tak normal.

2 comments:

muhammad faiz said...

hantar khidmat pesanan ringkas "ON NORMAL" ke 39999. Nescaya anda akan mengalami kehidupan normal selepas itu. haha =P

AdeganKhayalan TunTeja said...

xpon..
asyik mesej failed jer...
(aku da lama xtopup)