Thursday, March 20, 2008

teka ajer...

ni 1st time aku tulis blog waktu mlm.bukan apa.mlm ni aku boring sangat dan malas.mcm biasala bujang.aku terasa gatal nk baca blog orang lain.seperti biasa untuk baca blog,equipment yang diperlukan ialah sebijik laptop dan kelengkapan elektrik dan internet.kalau tiada laptop, komputer biasa pon boleh.

sebenarnya malam ni aku tersentuh sedikit pasal blog dan cara penulisan.macam karya faisal tehrani yang ku baca.boleh tahan.maklumla famous.aku gak jumpe laxamana muhammad teja.lebih kurang macam aku la kot.hehe.tp dia lepbih expert.aku beginner pon xsampai2 lagi kot.

aku juga dapat rekemen dan sedikit komen dari ada la hamba allah sorang tuh.dia biasa gak wat blog2 nih.jadi aku try n trus mncuba untuk wat yang boleh dikatakan terbaik.serius.

jadi aku try nak fikir apa yang aku nak tulis dalam blog nih..lama gak.pening kepala pon semakin menjadi jadi..haha.xdapat aku nk fikirkan.sok kna jumpe seseorang yang bakal mengubah hidup aku.(xpayahla aku cerita...)

ada korang rasa tak tahu nak tulis apa dalam blog? ini la yang aku rasa sekarang.kadang-kadang aku rasa ada benda nk tulis dalam blog.tp x dapat aku nak tulis..ish.

ntahla.nanti aku dapat idea pape nak tulis, aku tulis.mungkin untuk kali ini aku bagi sedikit teka teki la..



yang pertama ;
semua kenal siti nurhaliza kan??..siti apa yang mempunyai gigi yang tajam???

yang kedua ;
Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak?

yang ketiga ;
Kenapa tayar mesti hitam bukan coklat??

try la...kalau boring2..
aku pon da penat pikir nih...haha..
selamat mencuba..

4 comments:

mukrimania said...

terimakaseh tun krn ajar aku wt blog.
gudluck dude

TUN said...

sama2..
gudluck to you too...
truskan usaha anda..

own said...

Soalan pertama: Sitikus

Soalan kedua: Pintu yg ade tertulis TARIK

Soalan ketiga: Klau tayar dibuat drp coklat xleh la kete bergrak...

tul x bro?

TUN said...

btollll saudara own!!!
nnti amek hadiah kt umah saya ye..