Sunday, May 4, 2008

FW : pengaruh cerita

ada kawan-kawan aku tidak faham cerita ini.pengaruh cerita.aku cerita secara detail lagi.

pengaruh cerita ialah pengaruh atau ikutan seseorang atau imaginasi seseorang yang terlalu lebih terhadap cerita tersebut tidak kira cerita apa pun dari konteks cerita kanak-kanak,cerita khayalan dan cerita yang sesuai untuk tontonan umum,U,18SX,18PL,18SG dan 18C(celcius)-nak bagi panjang ayat.

budak itu yang juga merupakan saudara kecil aku yang amat fanatik,minat dan sebagainya terhadap cerita kanak-kanak.(itu menurut ibunya.).aku tak pasti sebab aku bukan menjalani kehidupan dengannya.

(jap.ada tauke besar datang rumah aku untuk menjalankan perniagaannya secara haram.)

sambung kembali.

kembali kepada cerita asal.apabila cerita mempengaruhi pemikiran seseorang itu, semua yang berkaitan dengan kehidupannya, akan diaplikasikan sepenuhnya.sama dengan cerita aku dulu.budak itu mengatakan bahawa kunci kereta telah disembunyikan oleh shaggy dan scooby-doo.cerita scooby-doo.semua orang kenal kartun dan animasi itu.cerita hantu.

harap maklum.


p/s: adakah aku patut menukarkan tajuk cerita tersebut "kisah aku ditipu budak kecil"????

No comments: