Thursday, August 14, 2008

kronik keadaan

pernah aku menderita kronik.bukan apa.bukan penyakit.serius.ada member aku suka cakap seyes.ikotlah.kronik atau kritikal.bagi aku benda sama walaupun di hospital banyak bilik yang terbahagi kepada kronik dan kritikal.abaikan.itu bukan topik utama.

aku rasa kadang-kadang ada sedikit ke'kronik'kan pada diri aku.iaitu malas.

sikap malas aku bermula bila ada final projek.memang otak aku samapai ke final.penat.

lagi kronik jika ptptn sudah habis.

kronik yang amat jika sakit.kna welding,kna maki technician.

se'kronik-kronik'nya jika banyak kerja perlu dibuat dalam waktu yang sama.

aku kronik.

kawan aku pon kronik.dia accident smalam.

selamat berehat untuk ucai dan jailani.take a break and hope awek diorang membantu.hahah.

2 comments:

Anonymous said...

kronik ngn en.azmi...hahaha...

Narina Joe "Najo" said...

salam...hehe saje nk kongsi2...klu nk ikutkan, kronik in medical term maksudnya penyakit yang long lasting, berkembang secara perlahan-lahan. contoh mudah, penyakit kanser. Malas pun penyakit psiko yg kronik jugak tuh..sebab dia develope secare perlahan2. hehe. Kritikal plak, dh sampai tahap bahaya. =)