Thursday, April 17, 2008

bahasa,khayalan dan dimensi alam ketidaksedaran

sejak aku menetap di u yg berterabur infrastruktur nih, aku rasa aku belajar menambah sesuatu perkataan supaya jadi panjang.sebagai contoh imbuhan awalan dan akhiran.(masa sekolah rendah aku belajar.tp cikgu aku tu cikgu math.nama dia Mr. Mahasan.serius)

bila aku melangkah ke alam blogger ini aku mencuba mengeksploitasikan dari fikiran aku ke alam blogger.keseriusan menjadi-jadi.

aku xkisah walaupun aku menjadi pendeta atau penglipur lara zaman moden.storyteller pon xpe.xkisah.jadi tun teja xpe even aku lelaki.

jadi aku ketengahkan idea aku ini sebagai (jap.nature called)
ok.sambung blk.

alam ketidaksedaran atau dimensi lain.aku ingin mengetahui sejauh mana alam lain dapat mempengaruhi sesuatu khayalan seseorang.aku rujuk kepada segitiga bermuda.bahkan christoper columbus pon tak tak menceritakan tentang segitiga bermuda.tp banyak imaginasi yg timbul dari pelukis agung dunia.art.seni.dimensi lain.khayalan.dimensi ketidaksedaran(bila makan ubat overdose).

aku tidak menafikan jika ada pendapat yg becanggahan.itu pendapat mereka.serius

nanti aku meneruskan pengembaraan aku sebagai peng'adegankhayalan'ngan aku.jgn risau.aku tak ubah bahasa melayu kita.bahasa jiwa bangsa.serius

No comments: