Tuesday, April 8, 2008

korupsi a.k.a kelibat korupsi

sesekali aku dengar kelibat korupsi.lagu one buck short.ada kemungkinan aku tertarik sebab genre punk rock.tp kadang-kadang aku rasa aku tertarik sebab diorang(one buck short)mendendangkan lagu masalah politik.

nak kata aku minat politik..aku xberapa minat.khairi pon aku tak kenal dulu.

korupsi dalam bahasa latin, corruptio.maksudnye busuk(macam sampah kt kgwai pada lapisan yang ketiga)dan memutarbelitkan.dalam erti kata lain, gejala rasuah yang semakin berleluasa menjadi-jadi di negara kita yang kita cintai ni.
(macam ayat aku masa spm dahulu)aku xsuka.serius.ingat dapat markah lebih la konon.

sebenarnya aku nak bercerita pasal keadaan sekarang.korupsi dalam kehidupan.aku rasa otak aku korup.jadi aku tiada idea.ni jela aku tulis,...tukar cara kita fikir baru hapus korupsi.

2 comments: