Friday, September 5, 2008

bukan salah berbahasa lain.

first of all tahniah kepada afiq.hasta pronto cikapot.well done.congrats.your complicated disguise has been detected.adegankhayalan akan memperkotak-katikkan anda.jgn risau.

aku dengar lagu Rancid-Ruby Soho.Soho tu maksudnye "sohor" ke??fine.itu bahasa kelantan.muziknye cukup untuk menggoyangkan kaki aku seakan-akan bermain dram buruk kepunyaan usaidi.buruk tetapi berguna.

menyebut pasal bahasa jerman, aku teringat MCKK,Kuala Kangsar,Perak.logo yang cukup gemilang. Fiat Sapienta Virtus.(Manliness Through Wisdom.)how's great!!!tapi aku kecewa bila sekolah aku dulu berlogo Go Beyond.xpe.itu bukan sekolah.itu maktab.

furthermore, it is impossible to learn another type of language.but human brain has many function.it's up to you.FIAT SAPIENTA VIRTUS.not HASTA PRONTO CIKAPOT.(sori)

2 comments:

Anonymous said...

jadi hasta pronto itu adalah afique metal yahh. haha. terbongkar juga =)

Anonymous said...

haha..lancau lu memperkotak-katikkan hasta pronto...
haha...
sila cr mksud 'nunc aut nunquam'
motto high school