Wednesday, September 10, 2008

cerita emas dan mercun.dalam keadaan sedar

maafkan aku jika entri ini menggugat anda sebagai pembaca blog2 di jaluran wayar atau jaluran tanpa wayar.walhal mana2 tempat pun.

cerita emas dan mercun yang lalu.ada terdapat komen bersuara.bukan komen secara bertulis.pembaca tersebut tidak faham cerita aku.jadi untuk menjaga hati anda sebagai blogger,..aku huraikan sedikit lagi.


emas.simbolik dengan kekayaan.boleh dijual jika ada.
mercun.salah satu objek atau produk atau inventori yang boleh dijual walaupun merbahaya.
dan cerita tersebut berdasarkan komen dan coretan dari kawan blog aku.aeropama dot com.
----------------------------------------------------------------------------------
emas dan mercun tiada kaitan langsung.

satu statement yang aku terima dari blogger.bagus.terus terang.dan anda mestilah faham bahawa entri yang lepas adalah entri yang ditulis dalam keadaan separuh sedar.watpe aku tulis mcm tu??itulah maksud aku.anda hanya menghayati cerita dari luaran dan isinya.bukan setiap ayat yang digunakan.so sad.sayang sekali....haha..
dan ini blog aku.anda bebas mengomen.tiada kaitan dengan politik,skandal dan yang sewaktu dengannya.teruskan.

fine.lapar giler.
selamat berpuasa.

No comments: