Thursday, September 4, 2008

cerita selipar.

2 minggu yang lepas aku membeli selipar yang berharga RM2.00.segan aku nak bagi tahu brand apa.amat sukar nak berjalan kerana selipar itu hilang.baru jer hilang.2 hari yang lepas.

aku teringat kawan aku pernah berkata..."mungkin ia berada di dunia yang lain".dia menghuraikan lagi bahawa barang-barang kita yang pernah hilang dari kecil sampai sekarang berada di dunia 1 lagi.dunia yang dipenuhi barang-barang yang hilang.kadang-kadang aku rasa macam betul.(maafkan saya haris.ini sekadar melayan cerita anda).

ada kawan aku yang suka membeli dan memakai selipar yang mahal-mahal.kagum aku tengok.lagi aku gumbira jika selipar mereka hilang.sambil aku mengucapkan tahniah.

dan sekarang..macam mana aku nak pergi bazar ramadan tanpa selipar??

2 comments:

fackaladingdong said...

aku rase snang je mcmana nk p bzar...
x pyh pkai slipar...rmbut wat serabai skit...klau bleh bdn mu tu 2-3ari x mnd...
org ingt mu giler...x heran la mu x pkai slipar... alang2 dpt juadah berbuka percuma...hahaha...

Tun said...

cibai ko.